I love KIϟϟ

Alla inlägg under september 2012

Av Ebba Kesselfors - 26 september 2012 08:52

sitter i skolan och bloggar :P har håltimme!! :D yay,nu har jag börjat i sexan,så man får ha tuggumi på lektionerna :P i alla fall,hittade några bra bilder,och bildtexter,på killarna,som jag tänkt visa nu,så...ENJOY!! ;)


Ace:Hey,girls..Take a look at this guy!!

Gene:not again.....


SUP?


Ohmygod guys. Hair in the mouth HAIR IN THE MOUTH. Damn London for being so bloody windy!!!!!!


Someone please explain what is happening…


Gene:LOOK AT MY PERFECT ASS!!!

Ace:Wtf Gene...Thats gay...


HOPPLA POLLE!!!!!!!!

Wait...what are you sayin'.....has a cow been eating my costume???

Wait..this is not my guitar.....


did you say....CHOCOLATE??????????

Ace and Paul talking to the photographer:You just farted?


If i cant see them,they cant see me......


Ace:Gene,din gylf är öppen....




bajs...nu börjar lektionen,får lägga ut mer bilder sen,om jag kan...HEJDÅ!! :P 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg:I Love KISS!!!!! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards