I love KIϟϟ

Alla inlägg under april 2012

Av Ebba Kesselfors - 30 april 2012 23:04

så,nu har jag fått min nya frisyr!! haha ^^ någon mer än jag som inte gillar fyrverkerier (stavning?)

jag HATAR fyrverkerier.varför ska hyndar gnälla igentligen? dt är ju irriterande :@ i varje fall,istället för en special med text,så blir det en Ace special med bilder :) unika,såklart,väldigt ovanliga de flesta av dem :) här får ni dem,kommentera om ni verkligen vill ha en Ace special,och ge mig tips!! JAG VILL HA TIPS ^^ älskar er som läser den här bloggen,tack :) nu får ni bilderna och vi ses ^^


Här blir det några "shoots" i från Phantom of  the park för det första,sen blir den snygga Ace bilder :)

 

jag sa ju att det skulle vara Ace...


 Killarna gör sig redo för action i "phantom of the park" filmen...

    världens snyggaste scen...

Peter:" but but...thats impossible,Genes brother is only a child!

Paul:"Easy Catman,they are serious!"

Ace:" And they've got guns!" xD

 Oh ja,Gene kan spruta eld han!!!

 Ace sparkar omkull Ace...ja,komplicerat kan man tycka,men så är det.

killarna gör sig redo för action vid en el-central...

 NU BLIR DET BILDER PÅ ACE!! :)


Ace kan också dricka...

 

Ace pekar  :P

hmpf...måste sova nu,men hoppas ni är nöjda :) (klockan är 23.40) så ses :P (IGEN ^^)


men om ni undrar,så är det morgon nu igen.jag var tvungen att reigera det här inlägget lite,så nu blir det fler bilder :)

 Glada för en gångs skull ;)

 Ace utan smink :P


 Ace med några gubbar... :P





Av Ebba Kesselfors - 30 april 2012 11:58

Någon mer här än jag som HATAR musik som görs i dag,eller?jag lyssnar bara på 80-tals musik typ,(70 och 90 tals musik med) jag lyssnar aldrig på mix megapol...nä,usch och fy!!!!jag lyssnar för det mesta på rockklassiker.nu har ju min lillasyster mosat in  2 skivor på samma gång i skivspelaren i bilen (DUMMA UNGE!!) och en utav dem är min nya KISS skiva :'( jag ska ha hämnd...i varje fall,så nu blir det väll till att lyssna på rockklassiker. rätt åt henne,det är hennes skiva som kommer att ta skada,för den ligger överst...en jäkla Robbie Williams skiva,hatar honom också!!! i varje fall,nu ska jag inte slösa tid på att tycka synd om min skiva,jag har bättre saker att göra i dag...för jag ska klippa mig i dag,och jag KANSKE ska klippa mig som ACE!!!    aja,här får ni lite bilder :) ses ;)


 och det här är min nya skiva...


  jag TROR jag ska klippa mig ungefär som Ace,ja kortlugg blir det i alla fall :)


NU BLIR DET BLANDAT!!! :P


   det var så här designen såg ut i fredags i full form,nu ska ni få se hur ALLA designerna någonsin har sett ut i hel-form :)


  en utav bakgrunderna,det här var den som var innan Ace designen :)

  den nuvarande designen...


  och den nuvarande headern.

säg till om ni vill ha en ny design,så ska jag försöka göra en så gott jag kan.om ni nu vill det...GE GÄRNA TIPS,HÖRNI!!! :D

  haha,Ace är min favorit,jag tycker han är så himla söt!!!


så,nu har jag nog inte så mycket mer att säga...hm...ha en bra dag!måste vara med och sjunga vid majbrasan vid slottet i kväll,fy fan vad tråkigt!!!men det positiva är att vi ska äta sushi i dag,mums!! /till middag) det är min tur att laga lunch i dag,det får bli Pasta  carbonara,Ace specialen planeras komma i kväll,men jag lovar inget,jag måste få tillräckligt med material först!!!

TACK OCH HEJ,ACEPASTEJ!

(gud,den var ju fan skitdålig...)



Av Ebba Kesselfors - 29 april 2012 21:18

Ja.jag är tillbaka igen,har varit lite upptagen nu i helgen och har inte kunnat lägga ut det som jag lovade om Ace...sorry :( men just nu har jag varken ork eller tid,så ni får ett Ace collage i stället :) i morgon...då,då LOVAR jag er,då ska ni få "Spaceman-specialen" !!!  

ses :)


 

Av Ebba Kesselfors - 27 april 2012 07:37

Grattis till gamla gubben Ace som fyller 61 år i dag :D att han lever är ett mirakel,med tanke på hur mycket han har dorgat,supit och kört av vägen mm.Den manen måste ha 9 liv..once again:Grattis ace!!!! <3<3  I love you ^^ här får  ni en rada med bilder på gubben,och en med alla grabarna grus på slutet,skola i dag,så ses :)¨


  Ace 22 år gammal,det är några år sedan :)




  Ace poserar som en cooling... ;)


  Han har problem att komma upp där i från,tänk på att han faktiskt har jätte-moonbotsen på sig :D


  än en gång:ace och hans älskade gitarr...<3


  även ikoner måste träna på sina låtar i bland,Ace backstage nån gång i slutet av 70-talet :)


  Paul:"you say what...?!"


  och allas våran Ace skrattar...som vanligt :) <3


hoppas han får en jätte bra födelsedag,våran Ace :) det blir ett special inlägg med massa info om bara ace senare i dag!! missa inte ;)

Av Ebba Kesselfors - 26 april 2012 17:36

nu har jag kommit hem i från skolan...gjorde det för flera timmar sen,men har avrit med min bästis Bella nun på eftermiddagen.det blev inte som jag hade tänkt mig,vi hade inte matte första lektionen,utan hemkunskap :D vi laggade köttfäts biffar med rotgrönskaer(potatis,broccoli och morötter) och tzatziki till...någolunda gott i alla fall :D


nu ska jag blogga lite på min andra blogg,kolla gärna in den också ;)

http://theeuropeblog.bloggplatsen.se/

det är ungefär samma design som den här :) det är mina andra idoler?vill ni veta min idol lista? KLART NI VILL ;)


1.KISS <3


  

2.Europe :D  


3.Van Halen!  


4.Bon Jovi:  

och sist men inte minst:


W.A.S.P  

så,där har ni  min idol lista,har hela väggarna fulla med bilder på dem,men andra ocks,som Alphaville t.ex :P ses :D


 



Av Ebba Kesselfors - 26 april 2012 07:50

och då var det dags att gå till skolan...skulle hellre velat ligga kvar och sova,men jaja.ska ha på mig min Peter Criss tröja i dag :) matte första timmen...varför???i varje fall,nu måste jag käka frukost,här får ni en bild på killarna!! hejdå :)

Av Ebba Kesselfors - 25 april 2012 15:03

så,nu har jag kommit hem i från skolan.den vanliga skittråkiga skolan...det enda roliga var att jag fick chansen att spela "i love it loud" på trummor i dag på musiken :)



Och nu ska ni få höra en jävligt snygg story:Här om kvällen låg jag och lyssnade på rockklassiker (som varje kväll då :P) och lyckades somna(utan att stänga av radion).kl 00.55 vaknar jag av att de spelar "i want it all" med Queen,men det är precis i slutet.sen kommer den här låten efter Queen (I love it loud,alltså) och jag höjer utan att veta hur högt jag har.10 sekunder senare kommer morsan instormandes och fräser:

"Vad fan gör du uppe mitt i natten?Du ska ju sova för i helvette,nu stänger jag av!!"

Jag:MEN DET ÄR JU KISS!!

Morsan:det spelar ingen roll,du väckte mig med det där jävla bandet!!

jahapp...hon får väll bara börja vänja sig :D jag lyssnar liksom på KISS (på HÖG volym) varje dag :P


över till något annat:jag ska käka mellis,är skit hungrig!!sen ska jag försöka leta på lite fler snygga bilder på boysen ;) här får ni i alla fall en skön bild på dom från 1974,KISS på promenad :D

hmm...funderar på att sätta på min nya KISS skiva,love gun,och lyssna lite på shock me?jo,det ska jag nog :D


Av Ebba Kesselfors - 24 april 2012 18:18

så,nu har jag nog bloggat klart för i dag :D här får ni en look a like bild på mig och paul,jag till vänster och han till höger :D ses :)


Presentation


Hej och välkommen till min blogg:I Love KISS!!!!! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards