I love KIϟϟ

Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

ACE OCH JEANETTE FREHLEY:GIFTA FÖRSTA MAJ 1976 bilder

Av Ebba Kesselfors - 2 maj 2012 16:02

 här kommer videon först! <3


OCH NU BILDERNA!!! :)


  Ace och hans dotter Monique,gud vad dom är söta!!! :)

   Ace och Jeanette,så klart :P

  Ace och Monique.

  Ace och Jeanette 1978 tror jag :D

   Ace och Jeanette gifter sig :P

  

  Ace Frehley och Jeanette Frehley,Peter Criss och Lydia Criss :)

  Jeanette med killarna,jag tror det är Jeanette i varje fall ;)

  Ace och...ja,Jeanette :P

  och nej,det är inte samma bild som tidigare.

  Ace är så söt ^^

 

  hur jävla sött  är inte det här?? ACE OCH JEANETTE MED EN NYFÖDD MONIQUE!!! *smälter*       




   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba Kesselfors - 4 augusti 2014 01:13


Hejsan alla läsare som jag inte har!! Klockan är 01:14 och jag sitter och kollar på cartoon nertwork och väntar på att min kompis ska logga in på Skype.Tidszoner fuckar upp det mesta.Iaf,här är en bild på mig och ha ett bra liv,herrå   ...

Av Ebba Kesselfors - 7 november 2013 09:05


Hej!!sitter här i skolan och väntar på att bilden ska börja -_- skittråkigt!!!!! Ska iaf åka till min kompis grav efter skolan :| Aja,harre bra ^.^ Men är inte den här bilden av ace och Peter helt bedårande???? ...

Av Ebba Kesselfors - 6 november 2013 20:32


Jag ville bara säga att Peter är så jävla vacker.assfghjkl okej herrå. ...

Av Ebba Kesselfors - 6 november 2013 20:29

Hejsan allihopa!!! ?? nu har jag inte varit inne på sjukt länge.jeez.har inte tid att blogga!!! ? Iaf,har är en. Bild ifrån halloween när jag tvingade min kompis att klä ut sig till Peter,och hon var inte direkt nöjd ?? Ha det bäst!!!! ?? ...

Av Ebba Kesselfors - 8 juli 2013 12:16

Hejsan allihopa!!!nu är jag tillbaka,för senast jag bloggade var för flera månader sen!!!så,jag har inte så mycket att skriva om,så jag ska bara bjuda på några bilder som jag hittat på senaste tiden :) tack för mig och enjoy <3     Best duc...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg:I Love KISS!!!!! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards