I love KIϟϟ

Direktlänk till inlägg 4 juni 2012

WHY GOD,WHY????

Av Ebba Kesselfors - 4 juni 2012 07:39

den här dagen började INTE bra!Först så vaknar jag och ramlar ur sängen och slår i huvudet i bandspelaren som tydligen srod nedanför sängen (varför stallde jag den där för???)sen stoppade jag ner fingret i brödrosten (HUR???) och sen tappade jag youghurt skålen i golvet.tur att man har gratis golvtvätt,i form utav en hund.

det bra är nog att vi ska på hajk med klassen i morgon :D

i varje fall:över till något ANNAT!!!!!!!!

näst i listan att åldras är ERIC CARR :D 



han skulle ha blivit 62 år i dag om han hade levt <3 (R.I.P man :P)


okej,då ska vi ju gratta honom på bloggen såklart :D


okej,nu tänkte jag bjuda på lite bilder ifrån 70 talet...AVSMINKADE DESSUTOM :D varsågoda :)


Har du solkrämen,Gene???


Så det är så där jag ska se ut hela tiden eller??? undrar nog Peter.


Paul i handduk...som ni kanske redan har sett.OCH gene i bakgrunden :P


Gene och Paul

hm konstigt....Ace är helt sminkad,men paul har inget smink alls....hmm....


ska du alltid ha med den där jäkla kameran eller....undrar paul,tror jag...


stackare,undrar vad dom ska göra med honom??jag tycker gene ser farligt hungrig ut där...


första bilden på KISS NÅGONSIN!!!! Gene ser ut som någon sorts...typ...dragqueen...så glamrockare fanns redan då i den versionen?Trodde vi kom in först på 80-talet....

 

Ace full och röker


det här är inte på 70 talet,utan i början av 80-talet:Eric utan smink med en påse i handen :P


Men HALLELUJAH...Ace i en bar... -.-


Gene och Paul


haha,kolla Peter :D

Gene och Paul,divor :D

Hela gänget avsminkade,och fulla till på köpet :D


Pete spelar gitarr :)

          NU KOMMER DET BÄSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D




DE ÄR FULLA OCH HAR KLÄTTUT SIG TILL GAMLA KÄRRINGAR :D


'

Ace och Pete...vid en bil och de röker och dricker...MEN VILKEN NYHET!!!!!!!!!

här är dom avsminkade men med solglasögon :D

 

Paul i scen utstychel (ELLER HUR DET NU STAVAS!!!!!!!) utan smink :)


det var a<llt för mig,nu måste jag dra till skolan :( HEJDÅ :D   

                      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba Kesselfors - 4 augusti 2014 01:13


Hejsan alla läsare som jag inte har!! Klockan är 01:14 och jag sitter och kollar på cartoon nertwork och väntar på att min kompis ska logga in på Skype.Tidszoner fuckar upp det mesta.Iaf,här är en bild på mig och ha ett bra liv,herrå   ...

Av Ebba Kesselfors - 7 november 2013 09:05


Hej!!sitter här i skolan och väntar på att bilden ska börja -_- skittråkigt!!!!! Ska iaf åka till min kompis grav efter skolan :| Aja,harre bra ^.^ Men är inte den här bilden av ace och Peter helt bedårande???? ...

Av Ebba Kesselfors - 6 november 2013 20:32


Jag ville bara säga att Peter är så jävla vacker.assfghjkl okej herrå. ...

Av Ebba Kesselfors - 6 november 2013 20:29

Hejsan allihopa!!! ?? nu har jag inte varit inne på sjukt länge.jeez.har inte tid att blogga!!! ? Iaf,har är en. Bild ifrån halloween när jag tvingade min kompis att klä ut sig till Peter,och hon var inte direkt nöjd ?? Ha det bäst!!!! ?? ...

Av Ebba Kesselfors - 8 juli 2013 12:16

Hejsan allihopa!!!nu är jag tillbaka,för senast jag bloggade var för flera månader sen!!!så,jag har inte så mycket att skriva om,så jag ska bara bjuda på några bilder som jag hittat på senaste tiden :) tack för mig och enjoy <3     Best duc...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg:I Love KISS!!!!! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards